Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX

Manager magazin bijuterii

Ploiești

Tip post: Full Time

Angajator: Pandora Jewelry

Departament: Management Vanzari Retail

Domeniu: Retail Bijuterii

Nivel carieră: Minim 3 ani experiență

Limbi străine: Engleză

Permis de conducere: Reprezinta un avantaj

 Titularul postului asigură coordonarea, monitorizarea și verificarea activităților specifice de vânzări ale magazinului de bijuterii PANDORA în vederea comercializării obiectelor din metale prețioase (bijuterii de toate categoriile, ceasuri, produse și obiecte din metale prețioase și semiprețioase, etc) și accesoriilor, în conformitate cu procedurile de lucru ale companiei și în concordanță cu standardul de calitate al acesteia. 

Principalele activități ale manager magazin bijuterii sunt:

  • Cunoașterea în detaliu a caracteristicilor produselor oferite clienților spre vânzare;
  • Găsirea soluțiilor adecvate în raport cu cerințele clienților;
  • Menținerea un mediu de lucru curat, plăcut și profesionist în magazin;
  • Realizează cu acuratețe recepția calitativă si cantitativă a produselor și urmărirea comenzilor;
  • Gestioneaza stocului de marfă existent și se îngrijește ca stocul să fie permanent/suficient;
  • Gestionarea produselor nevandabile și a produselor ce trebuiesc date retur;
  •  Asigură lansarea de comenzi către depozitul central;
  • Intocmeste note de intrare-receptie la primirea produselor;
  • Gestionează documentele specifice procesului de vânzări ( respectiv le centralizează pentru departamentul contabilitate); 
  • Verificarea permanenta a existenței la raft/vitrina a tuturor sortimentelor de produse;
  • Întocmirea documentelor comerciale, bonuri fiscale, facturi, certificate de garanție;
  • Coordonarea și organizarea întregii activități comerciale din cadrul magazinului pe care îl reprezintă;
  • Supervizarea îndeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine și funcționarea în condiții optime a magazinului;
  • Încadrarea noilor angajați pe magazine și asigurarea instruirii necesare;
  • Asigurarea alinierii echipei magazinului la procedurile și politicile companiei;
  • Îndeplinirea obiectivelor operaționale, comerciale și financiare stabilite pentru magazinul pe care îl reprezintă;
  • Întocmirea de rapoarte periodice privind activitatea din magazinul pe care îl reprezintă și raportarea către șefii ierarhici;
  • Menține permanent relația cu superiorii ierarhici/Angajatorul;
  • Reprezentarea companiei în relația cu terții: clienți, autorități, alții;
  • Analizează și comunică angajatorului gradul de realizare a planului de vanzari;
  • Integrarea tuturor strategiilor de marketing ale companiei la nivelul magazinului (evenimente de lansare, promoții, etc.)
  • Participă la training și se asigură de implementarea campaniilor de marketing/vânzări în cadru magazinului de care răspunde ;
  • Asigură depozitarea corespunzătoare a obiectelor supuse comercializării;
  •  Întocmește rapoarte de vânzări și le comunică administratorului; 
  • Gestionează fluxul de numerar din magazin conform politicii și principiilor stabilite de caƒtre Departamentul Financiar – Contabil;
  • Etichetează produsele cu prețurile din sistem și se asigură permanent că acestea sunt corect marcate, actualizate și afișate;
  • Participă la inventarele periodice, ori de câte ori este solicitat de către șeful ierarhic superior;
  • Se asigură cムstocul de bijuterii este intotdeauna securizat corespunzător și adopta toate măƒsurile necesare pentru a minimiza pierderile;
  • Asigură întreținerea bijuteriilor conform procedurilor Pandora și utilizează judicios materialele și substanțele de igienizare ale companiei;
  • Asigură primirea clienților în cadrul magazinului de bijuterii și oferă informații generale și specifice despre produsele comercializate;
  • Efectuează completarea registrului de casă;

Pregatire profesionala:

  • Minim 3 ani experiență într-o funcție similară sau minim 3 ani vechime în comerț; 
  • Limba engleză- nivel mediu;
  • Limba italiană – constituie avantaj;
  • Cunoștințe de bază de operare calculator- Ms Office;
  • Studii superioare constituie avantaj;
  • Cunoștințe privind utilizarea/operarea softurilor de gestiune și vânzare în sistem ERP; 

Alte abilități necesare profilului postului: 

  • capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție la detalii;
  • abilități de negociere și persuasiune
  • aspect fizic plăcut și prezența agreabilă;
  • seriozitate, inițiativă, onestitate și promptitudine;
  • loialitate și confidențialitate;
  • abilități de coordonare și organizare;
  • abilități de a lucra cu documente;
  • abilități de gestiona stocul de produse;

Angajatorul oferă următoarele beneficii salariare și non salariale: 

  • Salariu net, peste media pieței de retail + cîștiguri corelate cu realizăƒrile  și vânzările/targetele realizate; 
  • Reducere la produsele comercializate (anual);
  • Traininguri de specialitate;
  • Mediu de lucru  modern și prietenos;

Pandora este una dintre firmele de referință pe piață bijuteriilor din România și Europa, care a reușit să se impună prin diversitatea produselor oferite, calitatea serviciilor puse în slujbă clienților, dar mai ales prin lansarea în fiecare anotimp a celor mai noi trenduri în materie de bijuterii.  

Bijuteriile PANDORA sunt vândute în mai mult de 90 de țări de pe șase continente, prin aproximativ 9.600 de puncte de vânzare, și mai mult de 1.400 de magazine de concept.

Fondată în 1982 și cu sediul central în Copenhaga, Danemarca, PANDORA are mai mult de 12400 de angajați în întreagă lume dintre care aproximativ 8.600 sunt localizate în Gemopolis, Thailanda, unde compania produce bijuterii.

Consideri că ești persoana potrivită pentru acest job? Încarcă CV-ul tău în căsuța de mai jos. Dacă nu ai un CV pregătit, îl poți realiza chiar acum, folosind modelul CSC.
Îți dorim succes!

Alte joburi