Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX

Înființare firmă

Intră în lumea antreprenoriatului

Bine ai venit în lumea antreprenoriatului, conform cu reglementările legislative. Sună bine și, în același timp, un pic intimidant. Dar dacă ai alături specialiști informați și corecți, lucrurile vor merge mai eficient și mai lin decât crezi. Dacă vrei să pui pe picioare o afacere, primul pas este înființarea firmei – fie că vorbim de înființare SRL, înființare PFA sau înființare SRL-D, te putem ajuta cu oricare dintre acestea. După care te putem consilia și specialiștii noștri îți vor fi alături cu sfaturi pe diferite activități ale firmei.

Însă, pentru început, ca să trecem de procesul de înființare firmă, iată care sunt actele necesare constituirii unei firme:

  1. Cărțile de identitate ale asociaților (copie)
  2. Declarația notarială privind calitatea de asociat, a fiecărei persoane fizice care va deține calitatea de asociat (original)
  3. Declarația notarială privind calitatea de Administrator, a persoanei sau a persoanelor care vor fi mandatate de asociați să administreze firma (original)
  4. Specimenul de semnătură al Administratorului (original)
  5. Dovada de sediu: contract de comodat sau chirie a spațiului în care se va desfășura activitatea (copie)
  6. Actul constitutiv completat cu elementele specifice (original)
  7. Dovada de capital social, constituit la unitatea bancară aleasă (copie)
  8. Rezervare de denumire firmă (original)
  9. Declarația pe propria răspundere a Administratorului privind respectarea cerințelor legale, aplicabile domeniului de activitate al unității
Cere o ofertă personalizată
Clienții noștri
Citește blogul
Toate articolele