Externalizarea serviciilor de salarizare și administrare de personal
Externalizarea salarizării înseamnă pentru angajatori o problemă rezolvată şi o grijă în minus, deoarece acest departament este un mare consumator de timp şi de resurse. Procesul de administrare de personal şi de salarizare este afectat de schimbările legislative permanente şi necesită să-i fie acordată o atenţie sporită, indiferent de domeniul în care societatea îşi desfăşoară activitatea.
Ce presupune externalizarea
Din momentul externalizării serviciilor de salarizare şi administrare de personal către firma de administrare de personal puteţi considera rezolvate problemele pe care le-aţi întâmpinat anterior. Noi ne vom ocupa de efectuarea calculelor salariale, întocmirea rapoartelor salariale, gestionarea contractelor de muncă şi a altor lucrări, în cel mai profesionist mod.
Eliminarea unor riscuri
Păstrarea serviciilor de salarizare în interiorul companiei implică mai multe riscuri astăzi decât o făcea cu ceva timp în urmă, din cauza impactului pe care modificările fiscale şi contextul economic l-au avut asupra evoluţiei pieţei muncii. Angajatorul este răspunzător de erorile comise de către angajaţi şi tot el este nevoit să acopere eventualele pagube sau prejudicii rezultate. În cazul externalizării, responsabilitatea este transferată în integralitate, prin intermediul contractului de colaborare, firmei de administrare a personalului.
Performanţe crescute la costuri mai mici
Preţul plătit pentru serviciile de administrare de personal se rezumă la suma înscrisă în contract şi facturată lunar de către firma colaboratoare. Consultanţii noştri au experienţa necesară pentru întocmirea tuturor documentelor în conformitate cu legea în vigoare şi se adaptează rapid schimbărilor survenite în acest domeniu. Odată cu externalizarea salarizării şi administrării personalului dispar costurile cu formarea profesională şi asigurarea echipamentelor (elemente de birotică, software etc.).
Confidenţialitate sporită şi eliminarea litigiilor de muncă
Salarizarea ţinută in-house poate conduce la anumite scurgeri de informaţii şi crearea unei atmosfere tensionate între angajaţi. De asemenea, dintr-o administrare defectuoasă a personalului pot rezulta litigii de muncă pe care le veţi rezolva cu dificultate. Serviciile experţilor noştri în fiscalitate şi legislaţia muncii vă pot ajuta să evitaţi aceste situaţii, să cunoaşteţi implicaţiile unui contract atunci când acesta este încheiat şi să nu întâmpinaţi cheltuieli suplimentare. Contractul de prestare servicii încheiat cu firma noastră este asigurarea că datele operate de noi sunt confidenţiale.
Reprezentare profesionistă în relaţia cu autorităţile
Relaţia cu organele de control ale statului este o problemă delicată, pe care o întâmpină o mare parte dintre firme şi din pricina căreia, dacă nu ştiţi cum să o trataţi, veţi primi sancţiuni pe care le-aţi fi putut evita. Consultanţii noştri pe probleme de salarizare şi administrare de personal vă pot reprezenta firma în faţa organelor de control, eliberându-vă pe dumneavoastră de orice astfel de grijă.
Serviciile City Square de salarizare şi administrare de personal vă stau la dispoziţie în vederea:
- Întocmirii Contractelor Individuale de Muncă, a actelor adiţionale acestora şi a deciziilor de desfacere a contractelor individuale de muncă;
- Calculării salariilor şi administrării celorlalte beneficii oferite angajaţilor (tichete de masă, tichete cadou, tichete de vacanţă etc.);
- Întocmirii declaraţiilor fiscale şi completării Registrului de Evidenţă a Salariaţilor;
- Stabilirii fişelor de post şi de evaluare ale personalului;
- Gestionării concediilor medicale, concediilor de odihnă etc.
Leave a Reply