Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX

Payroll & HR Specialist

București

Tip post: Full time

Angajator: City Square Center

Departament: Resurse Umane și Salarizare

Domeniu: Servicii externalizate și consultanță

Nivel carieră: Minim 5 ani experiență

Limbi străine: Engleză

Permis de conducere: Categoria B

 Candidatul selecționat va face parte din serviciul extern de consultanță și servicii în domeniul resurselor umane și va presta către un portofoliu de clienți servicii de specialitate și anume :
a) Consultanță și servicii privind încheierea/modificarea/suspendarea/încetarea contractelor de individuale de muncă ;
b) Întocmirea, administrarea şi actualizarea, precum şi transmiterea online a registrului de evidenţă a salariaţilor;
c) Verificarea pontajelor în conformitate cu cerințele Legii 53/2003 – Codul muncii ;
d) Întocmirea şi verificarea statelor de plată pentru angajatii inregistrati de clienţii din portofoliu;
e) Întocmire declaraţie D112 şi înregistrarea către ANAF;
f) Întocmirea documentelor de plată şi transmiterea către clienţi ;
g) Întocmirea/Modificarea fiselor postului;
h) Întocmirea/Modificarea Regulamentelor de ordine interioară( elaborarea procedurilor pentru procese de resure umane);
i) Întocmirea/Modificarea Contractelor colective de muncă; 
j) Eliberarea documentelor privind calitatea de angajat : adeverinţe salariale, adeverinţe pentru credite;
k)Pregătirea dosarului/dosarelor de control ITM ;
l) Menţinerea relaţiei cu autoritatile locale  ITM, AJOFM, CASS, CAS;
m) Consultanţă privind aplicarea prevederilor legislatiei muncii si a celor specifice domeniului resurselor umane respectiv salarizare;
n) Participă la controalele efectuate de reprezentații organelor de control din domeniu;
o) Întocmește rapoarte personalizate privind personalul clientului/costurile salariale și evidențele de personal;
p) Efectuează/Participă la procese de  cercetari disciplinare;
q) Consultanță și servicii privind delagarea și detașarea angajaților ( în plan local, în spațiul european sau extracomunitar);
r) Consultanță și servicii privind Legea Dialogului Social – Legea 62/2011;
s) Consultanță și servicii pentru eliberarea autorizatiilor/certificatelor A1;

Pregătire profesională:

a) pregatire de baza : candidatul potrivit este de preferat absolvent al Academiei de studii economice sau Universitatea București – Facultatea de Drept ;

b) pregatire de specialitate: 
1) candidatul potrivit este absolvent al Facultății de contabilitate și gestiune economică sau al Facultății de drept ;
2) reprezintă un avantaj în selecția candidatului absolvirea următoarelor cursuri sau programe de formare profesională  :

  • Curs inspector resurse umane;
  • Master – Managementul Resurselor Umane; 
  • Master – Dreptul muncii relații individuale și colective de muncă;
  • Alte cursuri specifice domeniulu;

Alte cunostinţe obligatorii:

  • Cunoștințe avansate a programelor de salarizare ( exemplu : Ciel Salarii, Wizz, Saga, ERP);
  • Certificat limbă engleză – nivel mediu;
  • Pachet MS Office : Excel ( nivel avansat)/ Word ( nivel avansat) / Power point ( nivel mediu);
  • Abilităƒti de administrare și operare a aplicației REVISAL conform prevederilor HG 500/2011;
  • Cunoştinte legislaţia muncii

       – Codul Muncii – Legea 53/2003;
       – Legea Pensiilor – Legea 263/2010;
       – Legea Asigurărilor Sociale de Sănătate – Legea 95/2006;
       – Legea Șomajului – Legea 76/2002;
       – Legea Dialogului Social – Legea 62/2011;
       – Legea Zilierilor – Legea 52/2011;

 

  • Cunoștințe privind calculul drepturilor salariale:  calculul veniturilor specifice timpului normal de lucru, valoarea orelor suplimentare, valoarea orelor  de noapte, venituri din muncă prestată pe perioadă repausului săptămânal , sporuri și beneficii extrasalariale,  contravaloarea diurnelor și a veniturilor din interacțiunea cu Codul Fiscal, contravaloarea indemnizațiilor de concedii de odihnă și a celor specifice concediilor medicale, etc. 

Abilitati necesare profilului postului:

  • Persoană atentă şi organizată, cu bune abilităţi de comunicare;
  • Persoană cu abilităţi de organizare şi prioritizare a activităţilor;
  • Seriozitate, punctualitate, abilităţi de lucru atât individual cât şi în echipă;
  • Foarte bune abilități de delegare și utilizarea delegării;
  • Flexibilitate în abordarea situațiilor și bună rezistentă la stres;

Angajatorul ofera urmatorul pachet de beneficii salariale si extrasalariale:

  • Pachet de salarizare atractiv;
  • Laptop;
  • Telefon de serviciu;
  • Acces la programele de dezvoltare profesionalăƒ, desfășurate de angajator în domeniul resurselor umane;
  • Decont transport;
  • Mediu de lucru plăƒcut;
  • Evenimente team-building;

 City Square Center se bucurムde 12 ani exprienta în servicii externalizate de resurse umane și salarizare și de un portofoliu numeros de clienți cu o gamムvariatムa domeniilor de activitate.

Fiind mereu în cッutarea unor noi modalități de a răspunde cerințelor și nevoilor clienților în raport cu relații de muncă individuale respectiv colective, de a crește profesional și de a ne dezvolta și a deveni mai buni, dorim să integrăm în echipa de consultanță CSC persoanele dinamice și pasionate, care pot cumula cunoștințele lor și dorința de a se dezvolta, cu scopul de a obține rezultatele așteptate.

Mai multe detalii despre:
Principiile CSC : click aici               Serviciile CSC :click aici                Echipa CSC : click aici

Consideri că ești persoana potrivită pentru acest job? Încarcă CV-ul tău în căsuța de mai jos. Dacă nu ai un CV pregătit, îl poți realiza chiar acum, folosind modelul CSC.
Îți dorim succes!

Alte joburi