Tip post: Full time
Angajator: City Square Center
Departament: Resurse umane
Domeniu: Consultanță & Servicii externalizate
Nivel carieră: Minim 3 ani experiență
Limbi străine: Engleză
Permis de conducere: Categoria B
Activitățile ce caracterizează sarcină de muncă a postului sunt următoarele:
1.Administrează un portofoliu de clienți privind serviciile de relații de muncă în conformitate cu cerințele Codului Muncii:
a) întocmește/modifică/suspendă/încetează contracte individuale de muncă;
b) gestionează baze de date, dosare de personal în format hârtie și electronic;
c) oferă suport și consultanță clienților privind procesele solicitate în domeniul relații de muncă și resurse umane;
d) întocmește situații și raportări privind procesele gestionate;
2.Oferă suport și consultanță clienților în vedere derulării proceselor ocazionale privind disciplina la locul de muncă :
a) cercetare disciplinară/materială/patrimoniala;
b) cercetaru disciplinare privind neîndeplinirea obligațiilor din fișa postului/regulament intern/etc;
3.Întocmește/Modifică Regulamente de ordine internă.
4.Gestionează arhivele de personal ale clientului, respectiv pregătește dosare de control în bază documentelor întocmite și eliberează documente care atesta calitatea de salariat la cerere;
5.Oferă suport/întocmește/ actulizeaza împreună cu șefii de departamente, fișele posturilor;
6.Oferă suport legislative/participă la negocierea și actualizarea Contractului Colectiv de Muncă;
7.Reprezintă clientul în relația cu instituțiile statului în plan local (ITM, AJOFM, CAS,CASS) pentru bună desfăsurare a activităților specifice domeniului de resurse umane;
8.Participă la controalele efectuate de reprezentații organelor de control din domeniu;
9.Prezintă conducerii rapoarte de activitate și situații privitoare la personalul societătii și la activitatea în derulare;
10.Execută lucrări specifice de salarizare și anume:
a) analizează/verifică conformitatea în raport cu conținutului Codului muncii ( timp de lucru/timp de odihnă/sporuri) a pontajele primate de la client;
b) întocmește statele de plată conform pontajelor respectiv generează lunar declarația 112 și optine recipisa de verificare;
c) gestionează arhiva de state de plată globale și individuale ce fac dovada efectuării de plăți privind drepturile salariale;
d) eliberează centralizatoare privind asigurările sociale și întocmește ordinele de plată către BASS și BS;
e) eliberează adeverințe privind veniturile înregistrate de salariații din gestiune;
11.Gestionează planificarea/ține evidența concediilor de odihnă, concediilor medicale, concediilor fără plată respectiv generează înregistrări în statul de plată, etc.
12.Oferă consultanță privind aplicarea Codului muncii la nivelul beneficiarului conform specificului activității;
Pregătire profesională:
a) pregătire de bază : candidatul potrivit este de preferat absolvent al studiilor superioare în domeniul economic/juridic/management;
b) pregătire de specialitate: candidatul potrivit este absolvent al unui curs acreditat ( minim 40 de ore) inspector resurse umane;
Alte cunostinţe obligatorii:
Abilitaţi necesare profilului postului:
Angajatorul oferă următorul pachet de beneficii salariale și extrasalariale:
City Square Center se bucură de 12 ani exprienta în servicii externalizate de resurse umane și salarizare și de un portofoliu numeros de clienți cu o gamă variată a domeniilor de activitate.
Fiind mereu în căutarea unor noi modalități de a răspunde cerințelor și nevoilor clienților în raport cu relații de muncă individuale respectiv colective, de a crește profesional și de a ne dezvolta și deveni mai buni, dorim să integrăm în echipă de consultanță CSC persoanele dinamice și pasionate, care pot cumula cunoștințele lor și dorință de a se dezvoltă, cu scopul de a obține rezultatele așteptate.
Mai multe detalii despre:
Principiile CSC : click aici Serviciile CSC :click aici Echipa CSC : click aici