Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX

Inspector Resurse Umane

București

Tip post: Full time

Angajator: City Square Center

Departament: Resurse umane

Domeniu: Consultanță & Servicii externalizate

Nivel carieră: Minim 3 ani experiență

Limbi străine: Engleză

Permis de conducere: Categoria B

Activitățile ce caracterizează sarcină de muncă a postului sunt următoarele: 

1.Administrează un portofoliu de clienți privind serviciile de relații de muncă în conformitate cu cerințele Codului Muncii:
a) întocmește/modifică/suspendă/încetează contracte individuale de muncă;
b) gestionează baze de date, dosare de personal în format hârtie și electronic;
c) oferă suport și consultanță clienților privind procesele solicitate în domeniul relații de muncă și resurse umane;
d) întocmește situații și raportări privind procesele gestionate;

2.Oferă suport și consultanță clienților în vedere derulării proceselor ocazionale privind disciplina la locul de muncă :
a) cercetare disciplinară/materială/patrimoniala;
b) cercetaru disciplinare privind neîndeplinirea obligațiilor din fișa postului/regulament intern/etc;

3.Întocmește/Modifică Regulamente de ordine internă.
4.Gestionează arhivele de personal ale clientului, respectiv pregătește dosare de control în bază documentelor întocmite și eliberează documente care atesta calitatea de salariat la cerere;
5.Oferă suport/întocmește/ actulizeaza împreunムcu șefii de departamente, fișele posturilor;
6.Oferă suport legislative/participă la negocierea și actualizarea Contractului Colectiv de Muncăƒ;
7.Reprezintă clientul în relația cu instituțiile statului în plan local (ITM, AJOFM, CAS,CASS) pentru bună desfăƒsurare a activităților specifice domeniului de resurse umane;
8.Participムla controalele efectuate de reprezentații organelor de control din domeniu;
9.Prezintă conducerii rapoarte de activitate și situații privitoare la personalul societătii și la activitatea în derulare;
10.Execută lucrări specifice de salarizare și anume:
a) analizează/verifică conformitatea în raport cu conținutului Codului muncii ( timp de lucru/timp de odihnă/sporuri) a pontajele primate de la client;
b) întocmește statele de plată conform pontajelor respectiv generează lunar declarația 112 și optine recipisa de verificare;
c) gestionează arhiva de state de plată globale și individuale ce fac dovada efectuării de plăți privind drepturile salariale;
d) eliberează centralizatoare privind asigurările sociale și întocmește ordinele de plată către BASS și BS;
e) eliberează adeverințe privind veniturile înregistrate de salariații din gestiune;
11.Gestionează planificarea/ține evidența concediilor de odihnăƒ, concediilor medicale, concediilor făƒrムplatムrespectiv generează înregistrări în statul de plată, etc.
12.Oferă consultanță privind aplicarea Codului muncii la nivelul beneficiarului conform specificului activității;

Pregătire profesională: 

a) pregătire de bază : candidatul potrivit este de preferat absolvent al studiilor superioare în domeniul economic/juridic/management;

b) pregătire de specialitate: candidatul potrivit este absolvent al unui curs acreditat ( minim 40 de ore) inspector resurse umane;

Alte cunostinţe obligatorii:

  • Cunoştinţe avansate a programelor de salarizare ( exemplu : Ciel Salarii, Wizz, alte programe de salarizare);
  • Certificat limba engleză – nivel mediu;
  • Pachet MS Office : Excel ( nivel avansat)/ Word ( nivel avansat) / Power point ( nivel mediu);
  • Abilităƒti de administrare și operare a aplicației REVISAL conform prevederilor HG 500/2011;
  • Cunoştinţe legislaţia muncii
    – Codul Muncii – Legea 53/2003;
    – Legea Pensiilor – Legea 263/2010;
    – Legea Asigurărilor Sociale de Sănătate – Legea 95/2006;
    – Legea Șomajului – Legea 76/2002;
    – Legea Dialogului Social – Legea 62/2011;
    – Legea Zilierilor – Legea 52/2011;
  • Cunoștințe privind calculul drepturilor salariale: calculul veniturilor specifice timpului normal de lucru, valoarea orelor suplimentare, valoarea orelor de noapte, venituri din muncă prestatムpe perioada repausului săptămânal, sporuri și beneficii extrasalariale,  contravaloarea diurnelor și a veniturilor din interacțiunea cu Codul Fiscal, contravaloarea indemnizațiilor de concedii de odihnムși a celor specifice concediilor medicale, etc. 

Abilitaţi necesare profilului postului:

  • Persoană atentă şi organizată, cu bune abilităţi de comunicare;
  • Persoană cu abilităţi de organizare şi prioritizare a activităţilor;
  • Seriozitate, punctualitate, abilităţi de lucru atât individual cât şi în echipă;
  • Foarte bune abilități de delegare și utilizarea delegării;
  • Flexibilitate în abordarea situațiilor și bună rezistentă la stres;

Angajatorul oferă următorul pachet de beneficii salariale și extrasalariale:

  • Pachet de salarizare atractiv;
  • Laptop;
  • Telefon de serviciu;
  • Acces la programele de dezvoltare profesionalッ, desfășurate de angajator în domeniul resurselor umane;
  • Decont transport;
  • Mediu de lucru plăƒcut;
  • Evenimente team-building

City Square Center se bucură de 12 ani exprienta în servicii externalizate de resurse umane și salarizare și de un portofoliu numeros de clienți cu o gamă variată a domeniilor de activitate.

Fiind mereu în căutarea unor noi modalități de a răspunde cerințelor și nevoilor clienților în raport cu relații de muncă individuale respectiv colective, de a crește profesional și de a ne dezvolta și deveni mai buni, dorim să integrăm în echipă de consultanță CSC persoanele dinamice și pasionate, care pot cumula cunoștințele lor și dorință de a se dezvoltă, cu scopul de a obține rezultatele așteptate.

Mai multe detalii despre:
Principiile CSC : click aici               Serviciile CSC :click aici                Echipa CSC : click aici

Consideri că ești persoana potrivită pentru acest job? Încarcă CV-ul tău în căsuța de mai jos. Dacă nu ai un CV pregătit, îl poți realiza chiar acum, folosind modelul CSC.
Îți dorim succes!

Alte joburi