Tip post: Full time
Angajator: City Square Center
Departament: Resurse Umane și Salarizare
Domeniu: Servicii externalizate și consultanță
Nivel carieră: Minim 5 ani experiență
Limbi străine: Engleză
Permis de conducere: Categoria B
Candidatul selecționat va face parte din serviciul extern de consultanță și servicii în domeniul resurselor umane și va presta către un portofoliu de clienți servicii de specialitate și anume :
a) Consultanță și servicii privind încheierea/modificarea/suspendarea/încetarea contractelor de individuale de muncă ;
b) Întocmirea, administrarea şi actualizarea, precum şi transmiterea online a registrului de evidenţă a salariaţilor;
c) Verificarea pontajelor în conformitate cu cerințele Legii 53/2003 – Codul muncii ;
d) Întocmirea şi verificarea statelor de plată pentru angajatii inregistrati de clienţii din portofoliu;
e) Întocmire declaraţie D112 şi înregistrarea către ANAF;
f) Întocmirea documentelor de plată şi transmiterea către clienţi ;
g) Întocmirea/Modificarea fiselor postului;
h) Întocmirea/Modificarea Regulamentelor de ordine interioară( elaborarea procedurilor pentru procese de resure umane);
i) Întocmirea/Modificarea Contractelor colective de muncă;
j) Eliberarea documentelor privind calitatea de angajat : adeverinţe salariale, adeverinţe pentru credite;
k)Pregătirea dosarului/dosarelor de control ITM ;
l) Menţinerea relaţiei cu autoritatile locale ITM, AJOFM, CASS, CAS;
m) Consultanţă privind aplicarea prevederilor legislatiei muncii si a celor specifice domeniului resurselor umane respectiv salarizare;
n) Participă la controalele efectuate de reprezentații organelor de control din domeniu;
o) Întocmește rapoarte personalizate privind personalul clientului/costurile salariale și evidențele de personal;
p) Efectuează/Participă la procese de cercetari disciplinare;
q) Consultanță și servicii privind delagarea și detașarea angajaților ( în plan local, în spațiul european sau extracomunitar);
r) Consultanță și servicii privind Legea Dialogului Social – Legea 62/2011;
s) Consultanță și servicii pentru eliberarea autorizatiilor/certificatelor A1;
Pregătire profesională:
a) pregatire de baza : candidatul potrivit este de preferat absolvent al Academiei de studii economice sau Universitatea București – Facultatea de Drept ;
b) pregatire de specialitate:
1) candidatul potrivit este absolvent al Facultății de contabilitate și gestiune economică sau al Facultății de drept ;
2) reprezintă un avantaj în selecția candidatului absolvirea următoarelor cursuri sau programe de formare profesională :
Alte cunostinţe obligatorii:
– Codul Muncii – Legea 53/2003;
– Legea Pensiilor – Legea 263/2010;
– Legea Asigurărilor Sociale de Sănătate – Legea 95/2006;
– Legea Șomajului – Legea 76/2002;
– Legea Dialogului Social – Legea 62/2011;
– Legea Zilierilor – Legea 52/2011;
Abilitati necesare profilului postului:
Angajatorul ofera urmatorul pachet de beneficii salariale si extrasalariale:
City Square Center se bucură de 12 ani exprienta în servicii externalizate de resurse umane și salarizare și de un portofoliu numeros de clienți cu o gamă variată a domeniilor de activitate.
Fiind mereu în căutarea unor noi modalități de a răspunde cerințelor și nevoilor clienților în raport cu relații de muncă individuale respectiv colective, de a crește profesional și de a ne dezvolta și a deveni mai buni, dorim să integrăm în echipa de consultanță CSC persoanele dinamice și pasionate, care pot cumula cunoștințele lor și dorința de a se dezvolta, cu scopul de a obține rezultatele așteptate.
Mai multe detalii despre:
Principiile CSC : click aici Serviciile CSC :click aici Echipa CSC : click aici