Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX
Servicii resurse umane in sectoarele de activitate – restaurant si evenimente
Proiect:

Servicii resurse umane în sectoarele de activitate - restaurant & catering și centre de evenimente private și corporate

Cine este beneficiarul:

THE PRESIDENT

Cine este clientul:

PRESIDENT TRATTORIA SRL

Durata lucrării

01.09.2014 - În desfășurare

The President "consumă" servicii de resurse umane, administrare personal și salarizare de la City Square Center

1) Domeniu de activitate care solicita muncă în ture, muncă de noapte, muncă în timpul repausului săptămânal și muncă în sărbători legale;
2) Comunicare cu furnizorul de medicina muncii pentru a ne asigura că salariații sunt apți de muncă în sector alimentar;
3) Peste 60 de cercetări prealabile disciplinare;
4) Fluctuație de personal;
5) Relația salariaților cu clienții este pe primul plan;
6) Utilizarea muncii de noapte declarată de client în corformitate cu Legea 53/2003-Codul Muncii

Obiectiv

Obiectivele principale în colaborarea cu The President au fost trasate în funcție de nevoile clientului și în funcție cu misiunea și valorile acestuia, și menționam:

  • Comunicare eficientă a salariaților cu clienții;
  • Verificarea, împreună cu specialiștii de medicina muncii, aptitudinilor medicale ale salariaților având în vedere sectorul alimentar în care aceștia activează și respectarea normelor interne de igiena;
  • Formarea unor echipe complete și organizarea timpului de lucru cu respectarea prevederilor legale;
  • Asigurarea serviciilor de resurse umane și salarizare;
  • Reprezentarea clientului în fața organelor de control;

Provocările proiectului

The President nu este singurul client cu sector de activitate restaurant & catering și centre de evenimente private și corporate din portofoliul de clienți al City Square Center, însă a impus o atenție deosebită mai ales în ceea ce privește:

  • asigurarea necesarului de personal având în vedere fluctuația cu care se confruntă;
  • administrarea personalului și gestionarea documentelor;
  • elaborare și implementare clauze specifice domeniului de activitate în vederea obținerii unui mediu de muncă plăcut și profesionist;
  • implementarea principiului de șanse egale de tratament între femei și bărbați;

Cum am rezolvat proiectul

Prin colaborarea noastră cu clienții, îi degrevam pe aceștia de grija obligațiilor legale și de necesara relație cu organele de control în ceea ce privesc serviciile de resurse umane, salarizare și administrare de personal. În cazul proiectului cu President Trattoria, în grija consultanților City Square Center au intrat:

  • Administrarea personalului și arhivarea corespunzătoare a documentelor;
  • Administrarea și operarea în bază de date Revisal în concordanță cu prevederile HG 500/2011, precum și responsabilitatea de a transmite către ITM toate modificările apărute;
  • Recrutare personal calificat în conformitate cu cerințele clientului;
  • Efectuarea procedurilor complete de cercetare disciplinară prealabilă;
  • Planificarea turelor de muncă și a concediilor de odihnă în conformitate cu domeniul de activitate si a evenimentelor planificate;
  • Asigurarea serviciilor de calcul salariar, cu respectarea sporurile prevăzute de Legea 53/2003 – Codul Muncii privind munca de noapte, munca în timpul repausului săptămânal, munca în sărbători legale, orele suplimentare;
  • Consultanță de specialitate privind munca cu timp parțial, încadrarea în muncă a persoanelor cu handicap și a minorilor;
  • Consultanță privind nediscriminarea la locul de muncă și șanse egale de tratament între femei și bărbați;
  • Consultanță de specialitate privind protecția maternității conform OUG 96/2003;
  • Comunicare permanentă cu departamentul financiar – contabil pentru finalizarea procedurilor de plată a taxelor și impozitelor lunare în termenele legale;

Rezultat

President Trattoria este în continuare clientul nostru, și încă de la începutul colaborării, City Square Center a obișnuit clientul cu servicii resurse umane de calitate din care au rezultat:

  • reprezentarea cu succes a clinetului în fața organelor de control;
  • menținerea clientului informat prin consultanță de specialitate;
  • asigurarea serviciilor oferite;
  • colaborare pe termen lung

Consultanții pe acest proiect

George Răuți
George Răuți
Manager Proiect
Ce-l recomandă
Comentarii

Leave a Reply

wpDiscuz