03.10.2011 - În desfășurare
Fluctuaţie mare "mon cher"!... dar cu o echipă de specialitate faci faţă:)
1) Servicii resurse umane, servicii salarizare și administrare de personal în domeniul serviciilor de curăţenie, de la înființarea companiei și până în prezent;
2) Optimizarea timpului de lucru și organizarea turelor de muncă în funcție de programul de lucru al beneficiarilor;
3) Realizarea a peste 100 de cercetări prealabile disciplinare, pentru absenţe nemotivate;
4) Peste 60 de controale ITM Ilfov și în plan național soluționate fără sancțiuni;
5) Negocieri individuale și colective privind drepturile și obligațiile salariaților/angajatorului - Întocmirea contractului colectiv de muncă;
6) Menținerea legăturii cu Casa de Sănătate, Casa de Pensii și Agențiile Teritoriale de Ocupare a Forțelor de Muncă;
7) Gestionarea convențiilor de asimilare a personalului de la AJOFM în vederea obținerii subvenţiilor lunare de la stat pentru angajarea personalului cu statutul de șomer;
Încă de la începutul proiectului, fiind în cunoştinţă de cauză privind însemnătatea domeniului de activitate (curăţenie) ştiam că ne vom afla în faţa unui proiect de anduranţă cu multe intrări şi ieşiri lunare, în care fluctuaţia este elementul definitoriu. A fost şi este o provocare pentru noi să întocmim bine, la timp şi cantitativ volumul de documente necesar clientului pentru o bună gestionare a proceselor de relaţii de muncă;
Ne aşteptam la un volum mare de controale din partea ITM-urilor locale. Aveam un singur obiectiv: fără amenzi, motiv pentru care i-am garantat clientului răspunderea profesională în cazul unor sancţiuni din culpa noastră, pentru serviciile resurse umane, salarizare și administrare de personal.
Obiectivul consultanţilor City Square Center alocaţi proiectului de administrare personal, resurse umane şi salarizare pentru clinetul nostru Sc Deziclean Srl, a fost să implementeze şi să respecte toate reglementările legale aplicabile la nivelul serviciilor de curăţenie, să asigure organizarea turelor de muncă precum şi necesarul de salariaţi pentru beneficiarii clientului nostru şi să menţină clientul informat despre toate modificările apărute pe perioada colaborării.
Având în vedere varietatea de beneficiari ai serviciilor de curăţenie oferite de clientul nostru Sc Deziclean Retail Division Srl, care au politici diferite, programe diferite de lucru (tură de zi/ 2 ture pe zi/ 3 ture pe zi) precum şi practici de management operaţional diferite, proiectul este o provocare continuă în ceea ce priveşte:
În cazul clientului Sc Deziclean Retail Division Srl, companie care oferă servicii de curăţenie către beneficiarii din Bucureşti şi provincie, a trebuit să ne adaptăm dinamic privind consultanţa şi serviciile de resurse umane, serviciile de salarizare şi administrare de personal asigurate de consultanţii City Square Center. Dimensiunea companiei a crescut permanent, la fel şi numărul de obiective. Oameni mulţi înseamnă probleme şi nevoi mai multe, implicit dezvoltarea unei infrastructuri care să susţină procesul operaţional.
A fost necesar şi este în continuare nevoie de adaptare la nevoia clientului şi susţinerea lui. E uşor să îi spui ce prevede legea, mai greu este să îi pui la dispoziţie şi soluţia care să îi permită să continue.
În tot acest timp am fost aproape de management şi de personalul operaţional, dezvoltând proceduri şi politici din domeniul serviciilor de resurse umane şi anume:
Clientul Sc Deziclean Retail Division Srl se află în continuare în portofoliul şi administrarea consultanţilor City Square Center şi se bucură de aceeaşi calitate a serviciilor încă din anul 2011, conform căreia:
Sursa foto: Sursa foto
City Square Center ne-a reprezentat firma la zeci de controale ale Inspectoratelor de Muncă – nu dintr-un singur județ, ci din mai multe. Faptul că în toată această perioadă și în urma acestor controale nu am primit nici măcar o amendă, cred că spune esențialul despre colaborarea noastră. Mulțumesc pentru suport, CSC!
Gabriel Ionel Teodorescu
“În calitate de manager de proiect şi reprezentant al serviciului de consultanţă, îmi doresc să fiu un singur lucru pe perioada colaborării şi anume “răspunsul la nevoile clientului meu”. Am considerat mereu că dacă îi ofer clientului meu timp să îşi dezvolte afacerea, prevenind situaţiile consumatoare de timp, sancţiunile şi pierderile materiale neprevăzute, reprezentându-l de cele mai multe ori personal în faţa organelor de control, îi ofer poate nevoia cea mai de preţ: “timp să îşi dezvolte afacerea”. Asta cred că am reuşit în acest proiect prin ceea ce am oferit ca şi consultant şi cred că este important pentru un manager cu viziune să poată să o transforme în realitate.”
Leave a Reply