Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX
Retail în Centre Comerciale din Bucureşti – Servicii resurse umane în domeniul GSM
Proiect:

Servicii resurse umane, organizarea resurselor umane, salarizare și recrutare în domeniul Retail GSM pentru clientul nostru care activează în 8 centre comerciale din București

Cine este beneficiarul:

CELL CENTER GROUP SRL

Cine este clientul:

CELL CENTER GROUP SRL

Durata lucrării

03.03.2008 - În desfășurare

City Square Center conectează și administrează specialiștii de service GSM din cele 8 puncte de lucru ale clientului Cell Center Group

Firma de resurse umane CSC colaborează cu unul dintre cei mai mari operatori de service şi retail de accesorii GSM din România, în peste 8 centre comerciale din Bucureşti.
Suntem alături de clientul nostru, în calitate de firmă de servicii resurse umane, în procesele de:
- Recrutare de personal;
- Administrare de personal;
- Salarizare;
- Organizare de personal.

Obiectiv

    “Program de lucru 7 zile din 7 şi un interval de la 10 la 22” este primul lucru care creează impact la nivelul costului salarial al unui operator de retail în centre comerciale.
   Aplicarea prevederilor legale privind norma de muncă, timpul de lucru şi timpul de odihnă în perfectă conformitate cu prevederile legale ale Codului Muncii, reprezintă un real obiectiv pentru o firmă de resurse umane care se pretinde un partener de încredere.
    Am vrut să fim încă de la început firma de resurse umane de care clientul avea nevoie pentru ca dezvoltarea acestuia să fie sustenabilă, naturală şi în siguranţă, din punct de vedere al rentabilităţii costului salarial.
    Organizarea timpului de lucru în ture şi optimizarea costului cu respectarea prevederilor legale, a fost primul obiectiv real pe care l-am implementat cu succes.
   Vrei să afli cum se organizează legal turele de lucru în centre comerciale? Click aici!

Provocările proiectului

       Când facem referire la o activitate comercială în Bucureşti, în cele mai mari centre comerciale, din start înţelegem că doar o implicare competentă a resurselor umane poate conduce la rentabilitate. Nu suntem doar o firmă de resurse umane care gestionează solicitările clientului, noi şi gândim în ansamblu procesul integral şi nevoia clientului.
      Am înţeles că în domeniul în care ne-am angajat ca firmă de consultanţă în resurse umane, personalul trebuie să:
       – fie bine ales în procesul de recrutare; 
       – să se integreze repede şi să cunoască, prin training specializat, o gamă foarte largă de produse; 
       – să se supună unor proceduri de resurse umane şi comerciale, reale şi bine definite; 
     – să fie motivat prin politici salariale care ţintesc plata şi recompensa pe baza cifrei de afaceri atinsă prin vânzarea directă, individuală şi colectivă; 
    – să reuşească să aducă, prin activitatea profesională, nivelul de vânzări necesar existenţei şi rentabilităţii fiecărui centru în parte.
       CSC nu este doar o firmă de resurse umane ci şi un real partener pentru fiecare client, înţelegem domeniul şi activitatea clientului apoi ne punem în valoare cunoştinţele şi experienţa, pentru a putea vorbi în fiecare proiect despre un real “Parteneriat pentru Performanţă!”.

        Dacă vrei un audit GRATUIT în domeniul resurselor umane, click aici!

      A fost o provocare dar şi o reală plăcere să participăm la dezvoltarea clientului nostru Cell Center Group. Specialiştii City Square Center au tratat cu seriozitate, implicare şi devotament aspectele importante în realizarea obiectivelor propuse împreună cu clientul şi anume:

  • Asigurarea necesarului de personal calificat prin proceduri de selecţie şi recrutare specializate în domeniul de activitate al clientului;
  • Formarea continuă a salariaţilor prin livrare regulată de traininguri în domeniul vânzărilor;
  • Organizarea salariaţilor în ture de muncă pentru toate cele 8 puncte de lucru ale clientului, în concordanţă cu prevederile Legii 53/2003 – Codul Muncii, dar şi cu respectarea programului de lucru impus de centrele comerciale unde clientul activează;
  • Calculul salariilor pe fiecare punct de lucru şi pe întreaga societate;
  • Integrarea clauzelor facultative de garanţie şi gestiune;
  • Implementarea proceselor de training în comunicarea comercială;
  • Întocmirea clauzelor specifice domeniului de activitate pentru a asigura o relaţie stabilă şi benefică între salariaţi şi angajator.

Cum am rezolvat proiectul

       Ca să poţi oferi o soluţie demnă de o firmă de resurse umane, înainte de toate, trebuie să înţelegi activitatea în care oferi consultanţă şi să îi acorzi clientului posibilitatea să câştige timp prin implicarea furnizorului de servicii.
      Asta îţi oferim noi, cei de la CSC, timp să te ocupi de afacerea ta când:
a)  noi identificăm punctele vulnerabile în relaţia cu angajaţii dar venim şi cu propunerile de rezolvare;
b)  cunoaştem legislaţia muncii şi răspundem instant la orice solicitare sau întrebare;
c)  întocmim o serie de documente sau rapoarte care oferă o imagine clară asupra proceselor şi costurilor în care sunt implicaţi angajaţi;
d)  îţi punem la dispoziţe experienţa noastră şi nu te lăsăm să greşeşti, ca să ajungi să cunoşti anumite aspecte. 

          Dacă vrei să vezi ce înseamnă o colaborare cu o astfel de firmă de resurse umane, click aici!

      Serviciile oferite clientului Cell Center Group depăşesc cu mult noţiunea de administrare personal. Specialiştii City Square Center se ocupă de tot managementul resurselor umane şi dezvoltarea organizaţională a clientului Cell Center Group ce activează în domeniul GSM, prin asigurarea următoarelor servicii:

  • Selecţie, recrutare personal calificat şi integrare la locul de muncă;
  • Administrare personal şi bază de date Revisal, cu responsabilitate faţă de respectarea prevederilor HG 500/2011 şi răspundere faţă de ITM;
  • Punere la dispoziţie salariaţi temporari prin serviciul de leasing de personal pentru perioadele de creştere temporară a activităţii clientului;
  • Organizarea personalului pe ture de lucru în toate cele 8 magazine ale clientului, în conformitate cu cerinţele centrelor comerciale în care acesta activează şi cu respectarea prevederilor legale;
  • Diagnoză organizaţională pentru a identifica nivelul de îndeplinire a obiectivelor stabilite şi necesitatea de formare profesioanală a salariaţilor;
  • Livrare traininguri de comunicare şi atitudine în muncă pentru personalul din departamentul vânzări şi relaţii cu clienţii;
  • Evaluare profesională a salariaţilor, identificarea zonelor de îmbunătăţit a acestora şi stabilirea termenelor de reevaluare;
  • Participare a specialiştilor City Square Center la negocierea contractului colectiv de muncă atât din partea salariaţilor cât şi din partea angajatorului;
  • Elaborarea unor practici de resurse umane aplicabile la nivelul clientului cu respectarea politicilor interne ale centrelor comerciale în care clientul îşi desfăşoară activitatea;
  • Analiza, modificarea şi revizuirea, ori de câte ori este necesar, a regulamentului de ordine internă, organigramei şi statului de funcţii;
  • Elaborarea şi implementarea unor clauze facultative privind răspunderea salariaţilor faţă de obiectele pe care le au un gestiune;
  • Calculul salariilor conform programului de muncă impus de centrele comerciale, contractelor individuale de muncă şi a contractului colectiv de muncă, acoperind sporurile pentru munca suplimentară, munca în timpul repausului săptămânal şi munca în timpul sărbătorilor legale, în conformitate cu prevederile Legii 53/2003 – Codul Muncii;
  • Menţinerea reprezentanţilor clientului informaţi cu privire la taxele şi impozitele pe care le au de achitat lunar, precum şi a termenelor de plată;
  • Întocmirea, verificarea şi depunerea declaraţiilor lunare, semestriale, anuale ce fac obiectul salariilor;
  • Centralizare concedii medicale şi întocmire dosare de recuperare sume de la FNUASS;
  • Raportări periodice către client în funcţie de cerinţele acestuia;
  • Consultanţă de specialitate privind Legea 62/2011 – Legea Dialogului Social pentru a menţine o relaţie benefică între salariaţi şi angajator.

Rezultat

   Pe perioada colaborării noastre, clientul Cell Center Group şi-a dezvoltat activitatea de la 2 magazine la 8 magazine în prezent, iar obiectivele pe termen mediu şi lung ale clientului sunt destul de promiţătoare.
    Vom fi alături de clientul nostru în atingerea obiectivelor şi ne bucurăm de călătoria avută până în prezent, în care am asigurat:

  • numeroase controale ITM fără sancţiuni;
  • congruenţa unei echipe de specialişti care îi asigură clientului stabilitate şi profesionalism;
  • analiza permanentă a implementărilor procedurilor de resurse umane;
  • prevenirea derapajelor în formarea profesională a salariaţilor;
  • vizite regulate la punctele de lucru ale clientului pentru a fi în contact cu salariaţi şi a înţelege nevoile acestora.

Consultanții pe acest proiect

George Răuți
George Răuți
Manager proiect - Consultant Legislaţia Muncii
Ce-l recomandă

    “Retail. Un domeniu în care trebuie să acţionezi la momentul potrivit. Tendinţele şi evoluţia produselor te obligă să fii permanent atent la nevoia clientului şi cerinţele pieţei dar şi la acţiunile concurenţei.
     De aceea, dacă este un antreprenor care face vânzări de produse în sistem retail, cu siguranţă ai nevoie de timp ca să îţi cunoşti clientul, să observi tendinţele, să analizezi procesul şi să nu pierzi şansa de a acţiona la momentul potrivit.
     Toate acestea ne-au condus pe noi să fim acea firmă de resurse umane cu servicii complete care îi lasă timp antreprenorului să facă ce ştie mai bine, să-şi dezvolte afacerea. De partea administrativă ne ocupăm noi!”

 

Comentarii

Leave a Reply

wpDiscuz