Parteneriat pentru performanţă
(0740) XXX XXX
Servicii resurse umane în domeniul serviciilor de securitate și pază
Proiect:

Servicii resurse umane, salarizare și consultantă de specialitate în dreptul muncii pentru o societate cu peste 50 de obiective de pază și protecție în București și la nivel național,

Cine este beneficiarul:

AEK SECURITY DIVISION SRL

Cine este clientul:

AEK SECURITY DIVISION SRL

Durata lucrării

01.04.2012 - În desfășurare

"Securitatea" unei afaceri se construieste incepand de la relatia cu propriile resurse umane. "Paza" buna te ajuta sa iti cresti afacerea

1) Consultantă de specialitate privind Legea 53/2003 Codul Muncii coroborat cu conținutul Legii 333/2003 privind paza obiectivelor bunurilor, valorilor si protecția persoanelor;
2) Consultanță și servicii privind organizarea turelor de lucru, a timpului de muncă și a timpului de odihnă în conformitate cu legile în vigoare în peste 50 de obiective de pază și protecție;
3) Susținerea a peste 30 de controale ITM soluționate fără amenzi;
4) Peste 100 de cercetări disciplinare realizate în concordantă cu prevederile legale;
5) Calculul drepturilor salariale pentru un număr de peste 500 de salariați;

Obiectiv

      Domeniul serviciilor de pază, este un domeniu aparte, datorită prevederilor legale care conduc la necesitatea serviciului de pază în toate activitățile comerciale și la asimilarea unui număr mare de angajați în acest domeniu. Toate acestea conduc la o fluctuație mare și o dificultate înregistrată în procesul de recrutare. Un volum mare de documente și o fluctuație cu valoare ridicată este ceea ce ne face să na gândim că serviciile în acest domeniu reprezintă o provocare și un obiectiv să facem din proiect, un proiect de succes. De aceea ne-am propus să obținem prin consultanță oferită :
-Respectarea întocmai a prevederilor legale aplicabile în domeniul serviciilor de pază și protecție;
-Asigurarea profesională a serviciilor oferite de City Square Center: resurse umane, salarizare, administrare de personal;( garanția calității noastre);
-Consultantă de specialitate oferită clientului ori de câte ori este necesar, în raport cu nivelul de dezvoltare atins și nevoile acestuia;
-Reprezentarea clientului în cazul controalelor ITM, față sancțiuni;
 Când hotărăști să externalizezi serviciile de resurse umane și să apelezi la serviciile unei firme de resurse umane, garanția profesională și actul profesional în șine, trebuie să facă parte din normalitate;
  De aceea prin activitatea noastră încercam să îi oferim clientului satisfacția că colaborarea cu o firmă de servicii de resurse umane și salarizare, nu este doar o variantă mai ieftină ci și o cale spre creșterea nivelului de conformitate privind aplicarea legislației muncii în fluxul de lucru;

Provocările proiectului

      Asigurarea serviciilor de resurse umane, salarizare și administrare de personal în domeniul serviciilor de pază și protecție unui client cu peste 50 de obiective de pază necesită o implicare permanentă și o atenție continuă privind concordanță dintre procedurile aplicabile, prevederile legislative și nevoile clientului. /
     Într-un domeniu care se modifică dinamic, în funcție de nevoile și capacitatea pieței economice, este important că serviciu de resurse umane să înțelegi procesul în șine și să acționezi la timp cu reglementări legale, care dau utilitate unui serviciu de resurse umane în relația cu clientul;

 Provocările specifice proiectului au fost :

  • Organizarea turelor de lucru pentru fiecare obiectiv în parte, în concordantă cu programul de lucru al acestuia și de prevederile legale;
  • Respectarea prevederilor Legii 53/2003-Codul Muncii a Legii 333/2003 privind pază obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;
  • Participarea și implementarea proceselor de negociere a contractelor colective de muncă;
  • Asigurarea tuturor procedurilor de resurse umane, salarizare, administrare de personale la nivel individual și colectiv de muncă;
  • Reprezentarea clientului în fată organelor de control, la ITM București dar și în plan teritorial;
  • Dezvoltarea unei relații de colaborare cu Agențiile Județene de Șomaj privind ocuparea forței de muncă și optimizarea costurilor lunare prin aplicarea beneficiilor oferite de ANOFM;
  • Procesarea unui număr mare de documente și gestionarea informațiilor specifice relațiilor de muncă individuale și colective;
  • Devzvoltarea unor politici organizaționale care să prevină muncă fără forme sau erori privind înregistrarea angajaților în conformitate cu prevederile HG 500/2011, la timp;
  • Comunicarea cu sefii de obiective si managerii zonali in scopul aplicarii unui proces organizational, unitar care sa ne permita rezultatele obtinute;
  •  Pregătirea și suportul oferit angajaților clientului în vederea participării la procesele în implementare de organizare a salariaților respectiv a proceselor operaționale;
  • Consultanță oferită managementului superior și de linie privind diverse situații în care sunt implicate resursele umane, petiții spre rezolvare, cercetări disciplinare, medierea unor conflicte de muncă, etc;

Cum am rezolvat proiectul

     Ca în cazul oricărui proiect, specialiștii City Square Center, degrevează clientul de grijă documentelor și de elaborarea procedurilor legate de serviciile de resurse umane, salarizare, administrare de personal. Clientul AEK SECURITY DIVISION prin domeniul sau de activitate, pază și protecție, ne-a adus la pachet un volum mare de fluctuație de personal și schimbări permanente în organigramă datorate dinamicii obiectivelor de pază, cu care intră în colaborare pe perioadă unui proces de dezvoltare continuă
    Participăm la dezvoltarea și stabilitatea clientului nostru prin profesionalismul și promtitudinea serviciilor de resurse umane, salarizare, administrare de personal și consultantă, oferite.
   Clientul beneficiază din partea consultanților de resurse umane ai City Square Center, de următoarele servicii;

  • Consultanță de specialitate privind:
    – Legea 333/2003– privind pază obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor;
    – Legea 191/1998-privind organizarea și funcționarea serviciului de protecție și pază;
    – Legea 53/2003-Codul Muncii;
  • Consultanță si sevrvicii privind  Legea 62/2011- Dialogul Social privind negocierea și întocmirea contractului colectiv de muncă;
  • Administrarea dosarelor de personal în concordanță cu Legea 53/2003- Codul Muncii;
  • Participarea si solutionareacercetărilor prealabile disciplinare;
  • Întocmirea fișelor de post și a clauzelor facultative la contractul individual de munca;
  • Organizarea turelor de muncă cu respectarea timpului de muncă, a timpului de odihnă în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniu pază și protecție;
  • Operare și administrare bază de date Revisal – HG 500/2011;
  • Calculul salariilor, înregistrarea concediilor de odihnă în funcție de planificarea acestora, a concediilor medicale în funcție de codul de boală, a concediilor fără salarii și absențelor nemotivate;
  • Menținerea relației cu FNUASS în vederea recuperării sumelor pentru concediile medicale;
  • Întocmirea și revizuirea regulamentului de ordine internă și a organigramei funcționale;
  • Menținerea relației cu departamentul financiar-contabil al clientului pentru plată contribuțiilor și taxelor lunare precum și pentru depunerea declarațiilor lunare, semestriale, anuale;
  • Consultanta si servicii privind optimizarea proceselor privind managementul documentelor de resurse umane;
  • Reprezentarea clientului în față Inspectoratului Teritorial de Muncă privind, susținerea controalelor tematice prin prezentarea documentelor, argumentarea proceselor și susținerea acțiunilor aplicare la nivelul de servicii de resurse umane;

Rezultat

   Încă din anul 2012 de când am început colaborarea cu AEK SECURITY DIVISION SRL, consultanții alocați proiectului au răspuns cu profesionalism și promtitudine atât cerințelor și nevoilor clientului cât și modificărilor legislative apărute. Dedicarea și implicarea consultanților alocatii din partea CSC in domeniul serviciilor de resurse umane au condus către rezultatele obtinute:

  • comunicare permanentă și eficientă cu reprezentanții clientului, pentru dezvoltarea unei echipe operative care sa integreze proceduri reale orientate spre rezultat, in raport cu nevoile efective cunoscute in activitatea reala din teren nu doar cea cunoscuta de la nivelul unui birou;
  • responsabilitate în întocmirea documentelor de: resurse umane, salarizare, administrare personal, medierea conflictelor de munca, reprezentarea clientului in relatia cu autoritatile in domeniu;
  • elaborarea un procese specifice de resurse umane pentru activitatea agentilor de paza, agentilor de interventie, dispeceratelor de securitate, agentilor de transport valori, agentilor de paza si securitate din domeniul filialelor de banca, agenti de securitate cu permis de port arma.
  • Lipsă sancțiunilor în urmă controalelor ITM;

Sursa foto: Sursa Foto

Ce spune clientul despre proiect

“City Square Center ne-a reprezentat firma la zeci de controale ale Inspectoratelor de Muncă – nu dintr-un singur județ, ci din mai multe. Faptul că în toată această perioadă și în urma acestor controale nu am primit nici măcar o amendă, cred că spune esențialul despre colaborarea noastră. Mulțumesc pentru suport, CSC!”

Gabriel Ion Teodorescu

Consultanții pe acest proiect

George Răuți
George Răuți
Manager proiect - Consultant Dreptul Muncii relatii individuale si colective de munca
Ce-l recomandă
Comentarii

Leave a Reply

wpDiscuz